Tattoo's

General Banter & Off-Topic chat.
User avatar
jordyp
CB-Uk User
Posts: 1145
Joined: Tue Mar 02, 2010 6:29 pm
Location: Scotland - Fife

Tattoo's

Post by jordyp » Wed Feb 09, 2011 7:50 pm

anyone got any tattoos?

ill start lol

got 9 the now which is not bad for 18.

got a scottish sword with motox helemt going through it on right forearm. got done at shop

all the follow done by my dad:

tribal shark on right arm
JP in old englsih on top of letf arm
Po from tellytubbies below that one.
cross on right forearm
PATERSON in old english on side of right forearm
mum on right ankle
dad on left ankle
and i tattood a little stick man just up from my right knee myself as i was bored haha

will get pics up soon

whats everyone else got?
1997 White Corsa Merit 1.2 8v - Sold!

Now Red 11Plate MK6 Vauxhall Astra Elite 1.6

Scotvoc.co.uk/f -Scottish Vauxhall Owners Club

dinglec20xe
CB-Uk User
Posts: 64
Joined: Tue Sep 07, 2010 3:10 pm

Re: Tattoo's

Post by dinglec20xe » Thu Mar 03, 2011 4:44 pm

ive got your name on my arse, and i got these just before my 18th

after 12 and a half hours
Image

User avatar
PRICER
CB-Uk User
Posts: 3510
Joined: Sun May 10, 2009 8:21 pm
Location: ludlow shropshire

Re: Tattoo's

Post by PRICER » Thu Mar 03, 2011 10:09 pm

:lol: were those wings really worth it?
TURBO LAG IS JUST FOREPLAY ;)

2.0 16v GSI SPORT TWIN WEBER 45'S AND KENT CAMS :]

User avatar
skylinedave
CB-Uk User
Posts: 179
Joined: Sun Feb 06, 2011 7:15 pm
Location: exeter, devon

Re: Tattoo's

Post by skylinedave » Mon Mar 07, 2011 8:41 pm

its not only red bull that gives you wings :)
check out my project log : http://forums.corsa-b.co.uk/viewtopic.php?f=81&t=17351

change my interior next

then uppgrade engine

:p

User avatar
Saralo
CB-Uk User
Posts: 1142
Joined: Sun Dec 21, 2008 8:07 pm
Location: From Leeds! Living in Wakey!!

Re: Tattoo's

Post by Saralo » Thu Apr 14, 2011 10:44 pm

Jesus Christ!!!

I have a star on my wrist and five stars on my foot

I want another but my bfs humin n rin ATM Pfftt
[size=150][color=#FF80FF]CB-UK GIRLY GIRL![/color][/size]
I do like Barbie me!

User avatar
jordyp
CB-Uk User
Posts: 1145
Joined: Tue Mar 02, 2010 6:29 pm
Location: Scotland - Fife

Re: Tattoo's

Post by jordyp » Fri Apr 15, 2011 2:05 pm

just get another tattoo :D ive got ten the now and just turned 18 couple months ago. planning on getting alot more :D
1997 White Corsa Merit 1.2 8v - Sold!

Now Red 11Plate MK6 Vauxhall Astra Elite 1.6

Scotvoc.co.uk/f -Scottish Vauxhall Owners Club

lilmizqueeni
CB-Uk Newbie
Posts: 45
Joined: Wed Sep 07, 2011 11:06 am
Location: Derby

Re: Tattoo's

Post by lilmizqueeni » Fri Sep 09, 2011 10:24 am

Image
Image

the one on my neck was really soar after but wasnt too bad during. got one on my lower back too....
Red corsa 1.4 sport & Arden Blue Astra Gsi

User avatar
Big Kenny
CB-Uk Newbie
Posts: 10
Joined: Tue Oct 04, 2011 3:00 pm

Tattoo's

Post by Big Kenny » Tue Oct 04, 2011 8:23 pm

I've got a few, going to try and upload a couple of pics..

Image

This is my Phoenix and it's a work in progress.

Image

This is my koi carp.

Got a couple of tribals too, they were cool at the time! :D

User avatar
Barraclough
CB-Uk User
Posts: 2414
Joined: Fri Sep 27, 2013 6:15 pm
Location: Manchester

Re: Tattoo's

Post by Barraclough » Mon Dec 09, 2013 3:43 pm

Old thread but one of my fave topics :)
Fingers done last week :)
Image
Rose
Image
Plant Image
run free (matching with the mrs)
Image
Sleeve formed off 2 parts
Image
Another sleeve in progress, half way up so far
Image
Guitar stock (covering a Stewie griffin I got years back, needs touching up) Image
Bio mechanical
Image
Stars on both elbows
Image
Also have a few on my chest and a crappy one on my leg. My 3 loves in life My Mrs, My Corsa and Tattoos lol :D

User avatar
andy w
CB-Uk User
Posts: 4279
Joined: Wed Sep 18, 2013 9:32 am
Location: newcastle-under-lyme

Re: Tattoo's

Post by andy w » Mon Dec 09, 2013 4:12 pm

Damn that's alot of tattoos lmao i have two a dragon on my lower arm and half a back dragon and Japanese girl shaded
If it ain't green and black send it back :D

User avatar
Barraclough
CB-Uk User
Posts: 2414
Joined: Fri Sep 27, 2013 6:15 pm
Location: Manchester

Re: Tattoo's

Post by Barraclough » Mon Dec 09, 2013 4:27 pm

Sounds good, I have a 5 hour sleeve session tomorrow and getting thumbs done froday. This is why I don't have much money to spend on my poor corsa lol

User avatar
andy w
CB-Uk User
Posts: 4279
Joined: Wed Sep 18, 2013 9:32 am
Location: newcastle-under-lyme

Re: Tattoo's

Post by andy w » Mon Dec 09, 2013 4:30 pm

Lmao i am having my back fin shading this year then having shoulder and half arm next year. And done cheap as my mate does them for me. He did my back for forty quid :D
If it ain't green and black send it back :D

User avatar
johnny
Senior Moderator
Posts: 4875
Joined: Sun Jul 08, 2012 3:26 am
Location: Donegal,Ireland

Re: Tattoo's

Post by johnny » Mon Dec 09, 2013 5:24 pm

When you get old they will look terrible :P :lol:

They look cool for now though, much it.all cost you
If it doesn't fit,
force it,
If it breaks,
It needed replacing anyway :thumbs:

User avatar
Barraclough
CB-Uk User
Posts: 2414
Joined: Fri Sep 27, 2013 6:15 pm
Location: Manchester

Re: Tattoo's

Post by Barraclough » Mon Dec 09, 2013 7:43 pm

Over 2k lol. The way I see it is il look terrible when I'm old any way lol

User avatar
andy w
CB-Uk User
Posts: 4279
Joined: Wed Sep 18, 2013 9:32 am
Location: newcastle-under-lyme

Re: Tattoo's

Post by andy w » Mon Dec 09, 2013 7:47 pm

Lmao in the same boat mate so f**k it hahaha
If it ain't green and black send it back :D