ANY MEETS IN THE SOUTH WEST?

wizkid1300
CB-Uk Newbie
Posts: 23
Joined: Fri Dec 25, 2015 8:02 pm

ANY MEETS IN THE SOUTH WEST?

Post by wizkid1300 » Wed Feb 17, 2016 1:19 pm

What meets are on this year in the south west area?
Need to attend a few meets and cruises to get my cruise count up haha:)

User avatar
nathcarr
CB-Uk User
Posts: 521
Joined: Sat Jul 11, 2015 5:23 pm

Re: ANY MEETS IN THE SOUTH WEST?

Post by nathcarr » Wed Feb 17, 2016 3:44 pm

Come to PVS in June [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

wizkid1300
CB-Uk Newbie
Posts: 23
Joined: Fri Dec 25, 2015 8:02 pm

Re: ANY MEETS IN THE SOUTH WEST?

Post by wizkid1300 » Wed Feb 17, 2016 8:04 pm

Details nath?? Ile probably come.. Managed to sort insurance for 3rd march.. £67.00per month with a £156.00 deposit.

User avatar
nathcarr
CB-Uk User
Posts: 521
Joined: Sat Jul 11, 2015 5:23 pm

Re: ANY MEETS IN THE SOUTH WEST?

Post by nathcarr » Wed Feb 17, 2016 9:09 pm

Ahhh nice very good price mate wish mine was that [emoji106] mines 78 and I'm 24 [emoji107] haha.

Yeah PVS (performance Vauxhall show) is the 11th and 12th of June, with camping on the night if you wanted to, but the main day is the Sunday, think the Saturday is run what you brung kinda stuff, if there's enough interest we need 5 cars from this club to get a club stand which would be good to meet some people and stuff, if there's no club stand though and you want to show your car you can still get and individual show ticket £20 club tickets are a little bit cheaper but like I say we need at least 5 gaurenteed members going


Sent from my iPhone using Tapatalk

wizkid1300
CB-Uk Newbie
Posts: 23
Joined: Fri Dec 25, 2015 8:02 pm

Re: ANY MEETS IN THE SOUTH WEST?

Post by wizkid1300 » Thu Feb 18, 2016 7:57 am

Count me in then Nathan Ile come along to it.
Only problem is my B is bog standard hahaha.. Need to see if I can do a few bits by then even if its only bodywork bits like smoking lights and fresh polish lol

User avatar
nathcarr
CB-Uk User
Posts: 521
Joined: Sat Jul 11, 2015 5:23 pm

Re: ANY MEETS IN THE SOUTH WEST?

Post by nathcarr » Thu Feb 18, 2016 9:33 am

Ahhh nice one man [emoji106] well I'll look into club stand get some info on it, doesn't matter how your car is mate they look good standard when ther all cleaned up


Sent from my iPhone using Tapatalk

wizkid1300
CB-Uk Newbie
Posts: 23
Joined: Fri Dec 25, 2015 8:02 pm

Re: ANY MEETS IN THE SOUTH WEST?

Post by wizkid1300 » Thu Feb 18, 2016 9:52 am

Yeah that's true man.. Yeah get some more info on it and let me know ;)